Aktivnosti Zavoda za turizem v maju 2020

14. jun. 2020 / 21:33

Maj je mesec, ki so ga zaznamovala po-koronska priporočila in navodila ter številne omejitve, ki so nas do zadnjega držale v negotovosti.



IZPOSTAVLJAMO:


* Odločili smo se, da bo 39. Festival idrijske čipke letos virtualen ter pričeli z aktivnostmi za pripravo le-tega, ki so v tem tednu v zaključni fazi. Vabljeni vsi na ogled od petka 19. junija dalje, ko ga bomo pričeli z animiranim dvigom festivalske zastave;


*Zaključili smo akcijo #ostanidomaklekljaj, ki je bila ena najbolj odmevnih in uspešnih akcij Zavoda za turizem v sodelovanju s Čipkarsko šolo Idrija v času korone. Pri tem moramo poudariti, da akcije brez pobude Dada Anderja in njegovega prostovoljnega dela, ne bi bilo. Prejeli smo 167 fotografij različnih klekljanih izdelkov, ki bodo predstavljene na 39. virtualnem Festivalu idrijske čipke. Akcija je rodila novo #pridiklekljaj, ki jo bomo predstavili v tem tednu;


* Skozi različne medije smo predstavili našo aplikacijo TeachOUT, ki omogoča aktivno virtualno vodenje po Idriji in je zanimiva za vse, ki se radi podajo na raziskovanje destinacije sami, v paru ali krogu družine, prilagojena pa je tudi za skupine, še posebej za šolske, saj je vsebuje tudi izobraževalne programe;


* Skupaj z Zavodom ID20 smo zaključili z oblikovanjem kartice ugodnosti, ki jo bomo izdali še v mesecu juniju. Kartico ugodnosti bodo prejeli brezplačno vsi, ki bodo v Idriji prespali vsaj eno noč ter bo na voljo pri vseh ponudnikih turističnih nastanitev. Njen namen je promocija ponudnikov »Idrija izbrano«, v celoti pa jo je financiral Zavod za turizem Idrija.


* Konec meseca smo pričeli z organizacijo in koordinacijo dogodka »Idrje!oŽivi« skupaj z vsemi sodelujočimi partnerji. Sedaj držimo samo še pesti, da bo vreme lepo! Vabljeni!

Poleg izpostavljenega, pa smo izvedli v mesecu maju naslednje:

  • Maj je bil mesec po-koronskih aktivnostih, saj se je naše življenje začelo usmerjati v standardne tirnice in tako so na začetku maja pričeli svoja vrata odpirati muzeji in razstave o čemer smo na svojih straneh aktivno poročali ter sproti posodabljali informacije o urnikih in pogojih obiska;

  • Na ceste je zapeljal TIRov kamion, katerega cerado je Zavod za turizem financiral za potrebe promocije destinacije Idrija. Na njem so izpostavljeni vsi štirje stebri idrijskega turizma – UNESCO dediščina živega srebra, idrijska čipka, kulinarika z idrijskimi žlikrofi ter UNESCO globalni Geopark Idrija;

Idrija_Kolesarjenje_MojaSlovenija_FB-01

  • V sklopu Kolektivne blagovne znamke »Idrija izbrano« smo promocijsko izpostavili Kmetijo Pr Kendu, Kmetijo Na Krnicah, Kmetijsko gozdarsko zadrugo Idrija, Hotel Jožef, Akušej – Martino Prestor, Kmečki hram Fortuna, Metko Prezelj s perkmandelci, Čebelarstvo Rupnik, Čebelarstvo BoVa, Čebelarstvo Martin Kolenc ter med s sladkorno čipko in darilni paket s trisom medov. Izpostavili smo vsa štiri doživetja, ki smo jih uvrstili tudi v turistično ponudbo na spletni strani www.visit-idrija.si – Frudl špancir, Lov na Perkmandelčkov zaklad, Čajanka v objemu zelišč in Mir na travnati preprogi. Za Frudl španci smo Zavodu ID20, ki paket trži, v brezplačno uporabo dali fotografije, ki smo jih lani posneli v okviru izpeljanega projekta promocije vodilnih destinacij.

  • Nadaljevali smo z aktivnostmi v projektu e-KOLOško KOLOvratenje ter pomagali pri pripravi besedil za brošuro, ki bo izdana, brezplačno odstopili v uporabo fotografije iz našega arhiva ter pričeli s promocjio gorskih e-koles ter vključitvijo projekta  v promocijske aktivnosti destinacije;

  • S promocijo na italijanskem trgu smo tokrat, poleg idrijske čipke izpostavili Divje jezero ter krajinski park Zgornja Idrijca;

  • Spletno stran www.visit-idrija  smo posodobili s promocijsko ponudbo, ki sedaj obsega namige za izlet, doživetja ter pakete skupnih vstopnic. Posodabljanje se še nadaljuje, zato prosimo za potrpljenje;

Idrija_Rake_MojaSlovenija_FB-01

  • Udeležili smo se HeritageHacka v organizaciji Zavoda ID20 ter pomagali pri svetovanju udeležencem;

  • Preko Združenja zgodovinskih mest smo izpostavili Legendo o pasji grofici ter outdoor aktivnosti v UNESCO globalnem Geoparku Idrija;

  • Pripravili smo promocijski načrt za trenje destinacije Idrija na slovenskem trgu ter izbrali medije, preko katerih bomo promocijo izvedli (Mladina, Delo, Radio SI, FB, IG in Googleads);

  • Akciji #ostanidomaklekljaj in #ŽlikrofiDoma sta bili objavljeni med navdihujočimi zgodbami Slovenske turistične organizacije;

  • V okviru projekta Krovna destinacijsa znamka smo izvedli dve on-line delavnicei in sicer »Oblikovanje turističnih produktov« ter »Oblikovanje turističnih spominkov«

  • Aktivno smo promovirali ponudnike turističnih nastanitev in še posebej izpostavili vse, ki nudijo prostor za kampiranje, glamping, avtodome ter piknik prostor. V letošnjem letu smo namreč dobili kar tri nove ponudnike teh storitev in sicer Marjetn dom v Dolah, Gostilno Beli kamen na Vojskem ter Penzion Kmečki hram Fortuna v Idršku,

  • Mojca Gorjup Kavčič, vodja Geoparka Idrija je za potrebe promocije Centra za obiskovalce oblikovala zanimiv 360 stopinjski sprehod skozi razstavo »Zapisano v kamninah«;

  • Na FB strani Geoparka Idrija smo nadaljevali z nagradnimi vprašanji in v mesecu maju prejeli kar 424 pravilnih odgovorov na štiri nagradna vprašanja;

  • Nadaljevali smo s predstavitvijo UNESCO globalnih geoparkov – partnerjev v projektu Interrreg Danube GeoTour ter izpostavili Park prirode Papuk, Djerdap Nacional Park, Natur und Geopark Steinmasche Eisenwurzen in Geopark International UNESCO Tara Hategulni;

  • Z različnimi objavami smo obeležili Teden gozdov, Svetovni dan čebel in Mednarodni dan muzejev;

  • Z objavami na FB strani Geoparka Idrija smo izpostavili idrijske botanične posebnosti ter objavili številne namige za izlet – Javornik, Hleviše, krajinski park Zgornja Idrijca, Velika peč, Kendov rob, Jelenk ter Naravoslovna učna pot po Rakah.

  • Začrtali smo smernice za organizacijo organiziranega pohoda po Feldbanu, ki bo prvo nedeljo v juliju;

  • Oblikovali in objavili smo vizuale »Moja Slovenija, zdaj je čas« za Center za upravljanje z idrijsko dediščino, Mestni muzej Idrija, Čipkarsko šolo Idrija, UNESCO globalni Geopark Idrija ter kulinariko – žlikrofe ter dali možnost uporabe vizualov vsem ponudnikom turističnih nastanitev, doživetij ter gostincem.

  • Uspešno smo »zaključili« zadnji zahtevek v okviru projekta Interreg Danube GeoTour;

  • Naša FB stran ima že skoraj 5.000 sledilcev, v prejšnjem mesecu je prejela 127 novih všečkov, doseg naših objav pa je pristal na številki 48.078;